Kancelarija za koordinaciju osiguranja kvaliteta pri Fakultetu za ekonomiju i menadžment Slobomir P Univerziteta predstavlja integralni dio cjelokupnog procesa osiguranja kvaliteta na Univerzitetu.
Osiguranje kvaliteta rada i studija koje izvode Univerzitet i fakulteti i akademije u sastavu Univerziteta je sastavni dio nacionalnog osiguranja kvaliteta i preduslov za uporedivost diploma i kvalifikacija u okviru jedinstvenog Evropskog prostora visokog obrazovanja.
Cilj uspostavljanja institucionalnog sistema za osiguranje kvaliteta je utvrđivanje standarda kvaliteta rada i regulisanje mehanizama i postupaka za upravljanje, praćenje, vrednovanje, unapređivanje i razvoj kvaliteta, kao i razvijanje politike i organizacione kulture u obavljanju svih djelatnosti Univerziteta.
Prioritetne oblasti u kojima se osigurava, obezbjeđuje, unapređuje i kontroliše kvalitet su:
– kvalitet studijskih programa,
– kvalitet nastavnog procesa,
– kvalitet naučno-istraživačkog i stručnog rada,
– kvalitet nastavnika i saradnika,
– kvalitet studenata,
– kvalitet udžbenika, literature, bibliotečkih i informatičkih resursa,
– kvalitet upravljanja visokoškolskom ustanovom i kvalitet nenastavne podrške,
– kvalitet prostora i opreme,
– kvalitet finansiranja,.
– uloga studenata u samovrednovanju i provjeri kvaliteta,
– sistemsko praćenje i periodična provjera kvaliteta,
– javnost u radu.
Kancelarija obavlja sljedeće zadatke:
– pruža savjete i preporuke organizacionim jedinicama Fakulteta,
– organizuje seminare iz oblasti osiguranja kvaliteta,
– radi na uspostavljanju i uređivanju dokumenata o osiguranju kvaliteta,
– definiše kriterijume kvalitetnog funkcionisanja Fakulteta,
– razvija postupke spoljašnjeg i unutrašnjeg vrednovanja, metode za istraživanje različitih aspekata kvaliteta obrazovanja kao i različitih ciljnih populacija (studenata, nastavnika, administrativnog osoblja, rukovodilaca, poslodavaca)
– priprema, organizuje i koordinira vrednovanje različitih segmenata funkcionisanja Fakulteta,
– osigurava povratne informacije od studenata i usmjerava njihove sugestije, prijedloge i kritike,
– prikuplja, obrađuje i analizira informacije o osiguranju kvaliteta od svih korisnika,
– organizuje stručno i profesionalno usavršavanje nastavnog i administrativnog osoblja..