CILJ STUDIJSKOG PROGRAMA
CILJ STUDIJSKOG PROGRAMA
Nastavni planovi i programi studija drugog ciklusa – master studija na Fakultetu za ekonomiju i menadžment koncipirani su tako da se studenti obrazuju da poslovno misle, da se testiraju i ohrabruju da blagovremeno prepoznaju šanse i prijetnje u poslovnom ambijentu, respektujući pri tome poslovnu etiku i društvenu odgovornost savremenih korporacija, kao i da efektivno i efikasno implementiraju planske odluke.
Studijski program master studija – Ekonomija i menadžment (60 ECTS) je namjenjen kandidatima sa završenim četvorogodišnjim studijima (240 ECTS) da se, na pristupačan način i od strane kompetentnih profesora, upoznaju sa prirodom i složenošću ekonomije, menadžmenta i finansija, dovoljno dobro obrazuju i testiraju svoje sposobnosti za efektivno i efikasno reagovanje na izazove koje generira savremeni privredni i društveni razvoj, te da uspješno vode svoju profesionalnu karijeru. Kao takav, uključuje portfolio relevantnih predmeta koji se izvode i uz ilustracije i/ili diskusije poslovnih slučajeva.
Realizacija nastavnog plana podrazumijeva saradnju sa relevantnim univerzitetima u zemlji i inostranstvu, angažovanje uglednog nastavnog osoblja, interaktivan rad sa studentima, analizu poslovnih slučaja, istraživanje, odnosno savremene metode izvođenja nastave.
Ishod procesa učenja
Ovaj studijski program omogućava studentu znanja iz metodologije naučno-istraživačkog rada, makroekonomske analize i korporativnog upravljanja. Pored toga, studentima je omogućeno da u zavisnosti od svog polja interesovanja izaberu četiri izborna predmeta, sa liste izbornih predmeta koji su grupisani u tri (3) opcione grupe predmeta.
Po završetku ovog studijskog programa student je osposobljen da obavlja poslove iz oblasti ekonomije, menadžmenta, marketinga i finansija, te da razumije ekonomsko, socio-kulturno, tehnološko i geopolitičko okruženje što je preduslov za donošenje relevantnih odluka.
Na kraju ovog programa student je osposobljen da, u zavisnosti od opcione grupe predmeta, prati i razumije makroekonomska i mikroekonomska kretanja i pojava kao i koncepte, tehnike i alate koji se koriste u nacionalnoj i međunarodnoj ekonomiji sa kompetencijama u oblastima:
- Finansije
- Menadžment i marketing
- Ekonomija

